bloggen

jag måste faktiskt erkänna att den här bloggen har förlorat lite av det som den en gång var. en gång i tiden handlade den faktiskt om mina underkläder och...inte så mkt mer faktiskt.. för sen blev allting konstigt.. så jag tänker att alla (dom typ  2, nyco och josefine, det värmer) läsare ska få berätta vad ni vill läsa om. vi vet redan att nyco kommer få ut sig orden "underkläder" som alltid. nyco raring, vi vet att du vill veta, och det kommer säkert tillbaka någon vacker dag. om inte, får du väl fråga mej själv. och josefine, HÖ! finns inte i min värld, inte strö eller havre heller, träns, sadlar och liknande, nej, josefine.
så det är ju bara att hojta till vad ni vill läsa om..

Mjähä.

Kommentarer
Postat av: nyco

som du redan sa "underkläder" (A) men också allt annat som händer i dit liv spelar ingen roll vad du skriver e alltid lika intresant :) o så får man ju höra vad ni gör i skolan som en vis person inte alltid säger heller :P

2008-01-16 @ 12:48:54
Postat av: Sossefine

hhahha kan man inte få ett enda stort inlägg om hö ? :D leta fakta!

2008-01-16 @ 16:11:12
URL: http://enifessos91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0