cocker spaniel, c'est moi

kör en punktlista idag igen. så ointressant att läsa om alla mina dagars smådetaljer:
> upp vid tjugo i nio
> skola
> prata med kusin
> prata med gustav, micke och danne
> lunch med micke, gustav och towe
> sjunga för maria
> naturkunskapslektion
> religion, såg film om destruktiva sekter..om Jim Jones och peoples temple
> hämtade amanda nere vid ingången och började packa ihop mina saker
> pratade med lite folk.. försökte prata med maria, som pratade med jonathan, rikard och fanny
> började dra hemmåt mot oändligheten och vidare
> hämtade gogreen salsa och kokosmjölk hemma hos mig, även laddare
> lagade mat hemma hos amanda
> drog till elverket för att jobba på live E
> micke, towe och jim kom och joinade mig
> dansade en jävla massa
> fotade en jävla massa med amandas och towes kameror, även min lilla kompakta skit, inser hur gärna jag vill sätta ögat mot när jag fotar, och det går inte med min raring
> släppte micke, nico, bea och sandra på bussen och drog med towe och jim hem till mig
> lagade mat (mackaroner med ostsås) och somnade framför chocolate
> vaknar, bäddar och sover

det var en förbannat lång lista måste jag säga.

kan tillägga att jag har stora planer..STORA planer.. på mitt hår.. ännu en gång ska det hända någonting hade jag tänkt.. kortare ska det blir.. kortare som fan..sen har jag en till plan, men vet inte om jag vågar eller skulle passa.. det är med, MYCKET mer smärtsamt än att klippe håret, något som jag har velat väldigt länge..



rubiken handlar om hur jag har sett ut hela dagen, med mitt hår. som en cockerspaniel-hund


Kommentarer
Postat av: nyco

hmm får en känsla av att det kan handla om antingen piercing elr tatuering:P

2008-01-19 @ 20:37:02
Postat av: ell

du har så rätt så, min vän, piercing eller tatuering är det.

2008-01-19 @ 20:38:56
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: nyco

ja men viket av dem e de?

2008-01-19 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0