Dagens underkläder, för din skull älskade Nyco..

okej nyco, nu ska vi få till ett inlägg om dagens underkläder...
ermn. jag har under dagen haft strumpbyxor på mig..tjocka nånting från nånstans. trosorna är ljusblå söta med spets från triumph..bh'n är en ljusbrun från h&m our perfect kollektion.. annars kan man ju göra en maria. men det ska vi inte nämna här, men fan va ja garvade ^^ du får fortsätta göra sånt som jag också gör, klanta till dagarna rejält. jag älskar att skratta åt folk, och inte bara åt mig själv när jag gör nåt galet dumt ^^ att det var just underkläderna gjorde min dag.
nu sitter jag fortf med samma trosor och bh iofs, men har bytt ut strumpbyxorna mot raggsockor och mjukisbyxor..  hetaste outfiten ever :)


Kommentarer
Postat av: Sossefine

raaaawr :D

2008-01-16 @ 21:03:56
URL: http://enifessos91.blogg.se
Postat av: maria

klart man kan..men mina bröst kan bära upp det..du skulle sett S blick, det fixa sig sen va? Nu har jag riktigt heta underkläder:)

2008-01-17 @ 09:40:20
URL: http://mariaklein.blogg.se
Postat av: nyco

haha tackar söto :) ok om vi säger så här lyckades komma 35 min sent till min idrotts lektion idag o dem skulle typ ha aerobics eller nåt gissa hur det såg ut ;P "ett kylskåp som försöker gå i split kanske :P"

2008-01-17 @ 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0