Dah dee doo dahdah dee dah doo dah dahdah domdom dada domdom dom dadee dah doo dahdah dom

jamie t - if you got the money
har fastnat på min hjärna, undra när det ska lossna egentligen.


det var otroligt fantastiskt.....(sen slutade jag skriva i en halvtimme, kom tillbaka och jag har INGEN som helst aning om vad det var jag tänkte skriva från början, så vi börjar om.)

tar dagen i punktform:
> folk och försvar - rollspel
> lunch i skolan
> fystest på idrotten
> kladdkaksbak och tedrickande framför donnie darko med towe, wicktor och amanda
> art's birthday party, men pga av mitt fiasko förra torsdagen blev det hemgång vid 10, missade det enda som jag verkligen ville se
> nattens sömn blev nog den på lö-banan hem

mysigt va? haft en trevlig dag, i mina röda jeans, som helt galet nog har blivit för stora?! dom var ju bisarrt tajta i somras. någon som kan förklara? kan det ha något att göra med att jag inte ätit nåt på hela julen typ. men sen kan man dra den fantastiska historien om att jag ätit frukost på mcdonalds 2 dagar i rad nu.
tisdag - mctoast
onsdag - cheeseburgare och liten pommes (klockan 12, orkade inte äta skolmaten, när jag anlände till lokalerna)
jaja, får äta lite mer där när lönen kommer så att jag fyller ut mina byxor igen. har inga som sitter tajt längre. inte bra, inte bra.


Kommentarer
Postat av: nyco

haha ok låter ju bra o donny darko äger XD den e så bra o älskar sound tracket till den (A):P juste det va det där me att du missa tunnelbanan elr?

2008-01-18 @ 14:12:39
Postat av: ell

mm, precis :P

2008-01-18 @ 16:42:18
URL: http://ellwandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0