i am the passenger

har inte så mkt att skriva idag, förutom att jag är president! LÄTT, det var jag och micke i toppen hela tiden, gustav och towe låg på neger resp. vice neger.
vi spelade mer senare, med johanna och josefine (jag och towe) och så kommer de fram en 92:a, svart kille och börjar fråga om vi kör 'neger och president'. vi fick alla lite ångest. men det löste sig...typ...
fick korvstroganoff till middag, det var typ det bästa på länge. det är nog min favoritmat, helt seriöst, vet inte vad det är, men senaste tiden blir jag så otroligt lycklig när jag får det. ni vet barn på julaftonlycklig.. det är fantastiskt ^^

dagens låt är garanterat iggy pop - the passenger (<--- inte samma video som visas nertill)


Kommentarer
Postat av: nyco

haha illa där me ungen :P:P skulle jag vart me skull jag vart presiden hela dan XD

2008-01-23 @ 23:04:25
Postat av: Towe

oh *vilja ha ellens mat i en liten låda* förresten var jag knappt neger! Jag låg ju alltid på mitten

2008-01-23 @ 23:13:56
URL: http://towiss.blogg.se
Postat av: Maria

slav och president..jag varnade er!!

2008-01-24 @ 00:47:31
URL: http://mariaklein.blogg.se
Postat av: Johanna

guillermo! *stolt* ;)

2008-01-24 @ 19:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0