I'm Mr Skag trendy, i'd like to talk to you

Har idag shoppat och promenerat i stan med mamma. Vi gick på Birger Jarlsgatan då hon säger:
- Ja, du har ju haft mycket herrbesök på senaste tiden
- Jaa, jag slår ju dig på den fronten iallafall, säger jag och skrattar
Mamma tittar bort och visslar hemlighetsfullt.. Tillslut säger hon:
- Jaa, när jag gick ettan i gymnasiet, jaa, du slår nog mig trots allt.

Såg/träffade hon Zillah och hennes förbannade jävla apa Totte. Hon den där jävla buktalerskan. Usch, att man kan ogilla människor så, utan att ens känna dom. Men ni skulle ha sett hur alla tanter gullade med "apan" som om Zillah vore 4 år, HON ÄR 19! INSE! SLUTA GULLA MED HENNE!

Jag har för övrigt shoppat en glittrig kofta idag, GLITTER ÄGER! Och sedan ett par helsvarta jeans, på Indiska. Även 5st DVD-RW blev det, vad gör man inte för konsten, fast dom payade mor för.

Tandläkare idag. Amer Hot rotade runt i min mun, lärde mig hur man använder tandtråd, slipade nånstans, sandpapprade nånstans, det var helt sick. man ska inte sandpappra i munnen! Så nu har jag ett sår i gommen
:( Poor me.

The View - Skag Trendy


Kommentarer
Postat av: Sossefine

pooor ellen :(

2008-01-28 @ 22:45:55
Postat av: Johanna

Stackare :(

2008-01-29 @ 08:01:24
Postat av: nyco

naaw stackarn =(

2008-01-29 @ 14:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0