jag är nog tuffare än vad somliga tror...

helt seriöst. folk måste tro att jag inte klarar av någonting själv, då jag ALLTID ber om hjälp med allting, alltid pratar om mina problem med andra och alltid vädrar vad jag känner för folk, för andra. själva personen i fråga får sällan veta vad jag känner, inte visat i ord iallafall, men med gester som inte alltid snappas upp, verkar det som..
men jag är mycket mer självständig än vad folk tror, om man bortser från att jag älskar att vara med människor och är fruktansvärt sällskapssjuk. är ni ensamma nångång kan ni räkna med att jag vill göra någonting, prata eller vad som helst. ring mig, dygnet runt, jag finns här. men tillbaka till mig... jag KAN ta egna beslut och jag gör det. jag kanske bara tar folks råd på vägen, men oftast vet jag själv vad jag borde göra och om folk ger mig dåliga förslag som inte följer det som jag vill, så lyder jag inte blindt. jag har en egen vilja, som är otroligt stark, jag vet vad jag vill, att det ofta går fel på vägen är en helt annan sak...
 
sunt förnuft är en annan del som inte tillhör mig och min kropp..

Kommentarer
Postat av: nyco

haha jag har aldrig sagt att du e svag >.

2008-01-15 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0