"L'en är i micron. HAHA ELLEN ÄR I MICRON!"

he he. ja, min helg. ska jag dra några favoritcitat från helgen och även lite roliga historier hade jag tänkt. jag orkar inte dra genom hela mitt privatliv, det orkar jag inte skriva och ni orkar inte läsa. förutom nyco, men han är speciell.
(det blev aldrig några roliga historier typ. mest vardagssnack men jag hoppas att det intresserar fler än bara nyco)

början väl med fredagen. avr i skolan, pluggade franska och åt lunch med camilla och ida. jag satte ris i halsen och börjar hosta. jag och camilla går och lämnar maten och camilla utbrister "Oh NEJ! Nu har jag också en hals i hissen!" . Det var så otroligt gullit, jag stod och skrattade hur länge som helst :P

Resten av dagen spenderades i ett stall.Jag försökte med all min kraft vända hästen Sune emot Jim, Maria och Towe, men det slutade med att Sune var emot mig. Jag borde ha nöjt mig med att han var emot Maria och Jim, efterssom det är Towes häst antar jag att han har speciella känslor för henne. Jag fick iallafall med mig katten Arslet på min sida. Han hette enligt Towe, Kurt, men jag tkte att Arslet passade honom bättre. Han var söt, och jag är allergisk, det var en toppenbra kombination.
Jag åt förresten kroppkakor för första gången i mitt liv i fredags. Med sylt. Josefines mammas hemlagade, hemma hos towe. Men jag tycker däremot att det hade varit så hysteriskt gott om man hade nåt salt till istället för söt sylt. Oooh, stekt bacon hade varit toppen :D Eller kanske vanligt salt.

Jag övertalade iallafall Alex att han behövde komma ut och göra nånting roligare än att dö hemma i lägenheten. Så jag hämtade honom hemma hos honom och drog med honom ut på Lidingö. Vi tittade klart på första Death Note-filmen, han petade dock på mig hela filmen, för att jag höll på att somna, så efter den gick vi och la oss.
Jag fick inte sova längre än till 9 för honom då han var pigg och ville hitta på nåt annat. Jag var inte på humör för nåt annat, så jag "sov" vidare, då han petade på mig och pratade med mig, eller nöp mig eller alla andra sätt man kan störa en människa som sover på. You name it, he did it. Det slutade med att jag vaknade till lite iallafall och vi pratade lite och mös lite till innan jag blev tvungen att gå upp och duscha, han skulle nämligen dra hem snart och jag tänkte åka in och träffa Maria i stan. Hans föräldrar kom och hämtade honom, så jag fick åka in själv. Träffade maria och köpte ett par glittriga skor, är ni förvånade? dom är blå :)

Maria och jag åkte hem till mig och gjorde inte så mkt vettigt, hon väntade på att en person skulle logga in på min msn, så hon kunde fixa mitt liv. Men det hände aldrig. Josefine och Towe kom till mig :)
Vi köpte godis och tittade på Juno, som jag tkte var riktigt bra. Vi konstaterade att ingen hade blviit särskillt förvånad om jag blev tonårsgravid. Maria och jag frågade min mamma hur dom skulle reagera om jag kom hem och var gravid, och dom hade tydligen stött mig till 100%.

Maria sov över och vi drog härifrån ca 8.30. Jag till jobbet och hon någon annanstans.

Jag har idag jobbat med min bögvän Viktor. Man kan verkligen inte ha tråkigt med den grabben. Dagens tråkigaste skämt, som jag asgarvade åt för att det var så klassiskt och tråkigt.. förkortningen för lasagne på mitt jobb är 'L' och Viktor ropar på mig "L'en är i micron nu! HAHA ELLEN ÄR I MICRON!". Annars har det blivit en hel del dans och sång i köket för vår del. Är helt slut i mina fötter nu :( Och i resten av kroppen också :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi, gullig helg! ;)

2008-01-27 @ 22:07:20
Postat av: nyco

haha låter som en bra helg -.- fan att jag inte kunde åka hem till dig fett sur på morsan :@ hon stack ju ut sen kl 00 >.

2008-01-27 @ 23:34:46
Postat av: ell

johanna: jaa :D
nyco: mm, de har varit mysigt. synd att du inte kom.. men vi sova ändå tidigt :/ nån annan gång

2008-01-27 @ 23:38:13
URL: http://ellwandahl.blogg.se/
Postat av: j

Yay :D

2008-01-27 @ 23:40:35
Postat av: nyco

mm det får de

2008-01-28 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0