mc-boots

Ibland måste jag få leka ytlig modebloggare också. Jag har hittat dom perfekta stövlarna
:( Jag var och shoppade med min mor igår, och vi gick förbi Marc O'Polos skyltfönster på biblioteksgatan, och jag stannar tvärt när jag ser dessa. Lite mc-inspirerat och hysterisk snygga. Sen att dom kostade 1400:- det var inte lika roligt. I skyltfönstret stod det 800:- så mamma och jag gick in, för på nåt sätt känns 800:- ganska bra för ett par kalvskinnsstövlar, men så var det 1400:-, vilket jag inte kan lägga ut om jag någonsin med ska till hultsfred eller köpa min Eos 400D.



Har nu hittat dessa istället, på skopunkten, lite bättre priset, men i skinimitation, vilket inte är lika roligt, men det fungerar :P Måste åka och kolla på dom tror jag ^^ Mamma har tröttnat på att jag köper glittriga små söta saker hela tiden, så ett par rejäla mc-boots kan hon inte säga nåt emot, hon gillade ju de från Marc O'Polo.
¨

Kommentarer
Postat av: nyco

naaw stackarn osis

2008-01-29 @ 22:11:42
Postat av: Maria

vill ha dem!!!! kommer du och kollar på måndag??

2008-01-29 @ 22:27:19
Postat av: ell

JAG OCKSÅ! jaa, antagligen :S

2008-01-29 @ 22:55:55
URL: http://ellwandahl.blogg.se
Postat av: Towe

Oj dom från Marc o polo var galet snygga! Inte lika förtjust i dom andra dock men dom är nog finare i verkligheten. Vad händer på måndag?

2008-01-30 @ 09:41:44
URL: http://towiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0