mi padre

oh fuck.. helt galet. jag hade mentalt förberett mig på att han skulle komma hem nästa lördag, men så kommer han hem idag från bangladesh. blev så otroligt förvånad när mamma sa att pappa redan var på arlanda i eftermiddags. det är ju en vecka för tidigt. nää, nu är hela min planering rubbad, allt är förstört.. hade iofs inte några speciella planer, men ändå. jag hade ju inte räknat med det. shiet.. men han är söt, så det blir nog lite roligare kanske.. allt blir lite sjukare när han är hemma, äntligen någon som uppskattar när jag sjunger på mornarna :)

Kommentarer
Postat av: nyco

haha låter som du inte vill ha din pappa hemma :P

2008-01-24 @ 23:42:04
Postat av: ell

klart jag vill ha honom hemma, men det blev så rubbat bara :D jag älskar honom, men de var så oväntat ^^ blev jätteglad

2008-01-25 @ 21:50:53
URL: http://ellenw.bilddagboken,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0