mjähä

det är ungefär så jag mår just nu..  mjähä..säger allt..
jag har utegångsförbud, eller likande, inte ett uttalat sådant, men en tyst överenskomelse. mamma har aldrig sagt de orden "du har utegångsföbud" utan det bara är så. allt hon säger menar det. anledningen till detta förbud kan samanfattas med några ord, torsdag kväll, guitarr hero, jesper och olvier, missad tunnelbana.
jag var hos jesper och spelade guitarr hero i torsdags, oliver kom dit, vi spelade..jag lovade att vara hemma 12, lyckades tjata mig till att ta tunnelbanan som gick 00.38 från zinken. men att släpa med olvier som samtidigt smsade josefine från min mobil var ingen lätt match, typ släpade och pushade honom, vilket ledde till en missad tunnelbana. efter att ha väckt min syster, towe och försöka väcka pappa var det bara mamma kvar. ooh. jag ringde, hon blev som väntat bajsarg..hon säger först åt mig att ta en taxi hem, sedan ringer hon och säger att hon kommer och hämtar mig. jag tror att det var en del av hennes onda "ellen ska had åligt samvete"-plan. jag skulle sitta bredvid henne en stund å må dåligt för mina synder. vilket fungerade, jag såg nog otroligt ångerfull ut där ett tag. :P

kom hem och borstade tänderna o ställde väckarklockan, orkade inte gå upp, towe smsade och vi betämde att vi skulle träna efter lunch istället, så ja ställde väckarklockan på 10, men glömde aktivera, så ja vaknade 20 över och snoozade till halv 11, gick upp, tog tåget 11, åt lunch i skolan, pratade med rikard och jonathan och drog sedan till gymmet. tränade kondition med tows, danne och alex var också där. trodde att allas vår älskade krum var där också, men de va han inte, de va nån som va lik. vilket var tur, för jag hade inte kunat koncentrera mig, bara fnissat och rodnat ^^
tränade, duschade och åkte till medis där aj drack varm choklad med ylva, nico, sandra, ida och bea. drog med mig ylva hem, då jag inte vågar vara ensam med familjen, ja vill itne ha nån utskällning från mama.. ylva räddade mig emd andra ord. vi åt 19-årsmiddag med grannarna och pia och kristina, (karin fyllde 19 i tisdags). ylva och jag pratade lite, fotade lite och sedan drog vi till gården med amanda, de va inga roliga där så vi drog hem till var och en istället. jag satte mig vid datorn, tröttnade snabbt och gick och la mig och läste doppler. var trött som ett as och somnade snabbt. vaknade 2ggr av att jesper och oliver ringde.. jag blir tvärt emot alla andra glad när folk ringer och pratar gärna.. kanske inte pratar så mkt, men jag pratar iaf lite.. så ring på..

vaknade idag halv 3 och har inte gjort nåt annat än att försöka slå ihjäl min skoldator..och ätit finskt godis.
duschat och skrivit det här inlägget förrut, men lyckades radera det, så nu 15 timmar senare är jag klar igen.


Kommentarer
Postat av: nyco

klant :P (förstår dig har gjort samma sak typ 1000 gånger :P (A)

2008-01-12 @ 19:27:14
Postat av: Towe

Bättre sent än aldrig =) Det där med tunnelbanan var ju bara helt sjukt :P

2008-01-12 @ 21:02:24
Postat av: Sossefine

min mamma skulle dödat mig :D

2008-01-13 @ 00:40:51
URL: http://enifessos91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0