mjähä

he he he..
ja, igår var jag med nyco och ylva. fikade på 60's. ermn. sedan var jag med ylva hela natten. det fins några riktigt underhållande klipp från våran natt, då min kamera fick dokumentera. får se om jag orkar och vågar ladda upp något av de. vi somnade otroligt fort vid 5 och blev väckta av amanda som ville spela need for speed. vi tvingade henne att laga våfflor till oss, samtidigt som vi låg kvar i sängen, vilket hon i stort sett gjorde, eller jag duschade och ylva åt mackor samtidigt som amanda lagade.
jag pratade med lite folk, missade nästan 2 tåg, lyckades kuta ner till det andra och hann. åkte hem till alex, tittade på kikis expressbud och sov i hans föräldrars säng en stund, jag var så sjukligt trött, började se på den första death note-filmen.. sen kom hans föräldrar hem och erbjöd att jag fick äta middag där, men jag blev tvungen att springa hem.

jamie t - sheila




Kommentarer
Postat av: nyco

haha låter som en kul dag :P

2008-01-20 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0