my little ponny-band

alex sitter och är förbannad över några vänner som ska skapa ett wizardrock band. ett band där alla låtarna kommer handla om harry potter. jag förstod genast hans ilska och föreslog att vi tillsammans skulle skapa ett ponnyband att kontra med. ett band bestående av ukulele, blockflöjt och sång, och alla låtar handlar om my little ponny. han var först skeptisk till idéen, han ville ha ett mer aggresivt band, hata harry potterband-bandet. jag förklarade för den lilla vithårige gossen att våld och hat inte löser något utan kärlek och glittriga ponnys är lösningen på alla världsproblem. han blev då mer intresserad och gav med sig. jag tror att idéen om 14 violinister som var med i bandet på söndagarna gjorde susen. det var nog den största anledningen till att han trodde på min idée. nu måste jag bara införskaffa en ukulele...och få tag i 14 violinister. även ett bandnamn.


Kommentarer
Postat av: Sossefine

jag kan spela blinka lilla stjärna *nicka*

2008-01-21 @ 22:31:54
Postat av: nyco

haha no coments

2008-01-21 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0