panic on the streets of london

min dag har varit spännande. och otroligt långa vänttider mellan allt jag skulle göra. jag har fortfarande inte vant mig vid att inte behöva gå upp och vara i skolan halv 9 på tisdagar, då jag förrut hade ph på den fantastiska tiden, nu börjar jag en halvtimme senare vilket betyder enormt för min morgon. jag har ingenting att göra hemma i en halvtimme. dvs. på med morrisey på cd-spelaren i vardagsrummet och dansa samtidigt som man äter eller borstar tänderna. kan en morgon bli bättre än med morrisseys fantastiska röst? tror fan inte det.
spelade..ermn.. 'neger och president' med joel och towe innan lunch. jag var faktiskt president hela tiden ända tills malin kom och ville vara med och allt nollställdes, då gick det åt helvete för mig. franskan gick ut på att jag och jacob pratade om hur lite vi förstod och hur onödigt alla övningar var, mkt underhållande faktiskt.

maria och jag gick till mcdonalds och köpte garlicdipp och en guacamole. tjejen i kassan måste ha undrat vafaan vi skulle med en garlicdipp och en guacamole till, men det var ju till chipsen såklart!
när rikard, jonathan och frasse ätit upp alla våra chips sprang vi till pressbyrån och köpte en påse chips till pojkarna och lite lösgodis till oss. (måste säga att det här är ett sånt där otroligt ointressant inlägg om varje detalj i mitt liv). spelade lite ner 'neger och president' och fick sällskap på tunnelbanan hem utav rikard.
fick ett sms från maria när jag kommit till ropsten dom sa 'RING!' och det gjorde jag. jag fick en mycket skrikande, exalterad ryska att prata med. det hon sa var otroligt roligt tkte jag (inte "HAHAHA"-roligt, utan "GU VA ROLIGT! Va glad jag blir för din skull"-roligt). hon var smått nervös, så jag, snäll som jag är, fick lugna henne och uppmuntra henne. en snygg kille hade frågat om hennes nummer på tunnelbanan ^^

nu får vi se hur livet fortsätter. ska fortsätta att lyssna på morrissey och smiths ikväll, det är en sak som är säker. ska försöka ladda ner lite ny musik också, se om jag hittar något passande.

har för övrigt varit fast på jamie cullum - i get a kick out of you idag. mina stackars vänner har fått höra det många gånger idag. förlåt ^^ var glada över att det inte var peaches, vilket har hänt förr.. typ "suckin' on my titties, like you wanted me, callin' me all the time" etc. inte lika bra att sjunga högt i korridorerna i alla lägen :P

image39

Kommentarer
Postat av: Maria

ahha mitt inlägg är precis likadant:)

2008-01-22 @ 20:42:03
URL: http://mariaklein.blogg.se
Postat av: nyco

haha låter som en bra dag :P fan va gott me dipp XDXD

2008-01-22 @ 23:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0