pisse-nisse

yes, jag blir bara mer och mer deprimerad över just en sak. eller ja, mitt liv är ju helt galet just nu i övrigt också, men en sak som jag störde mig på ikväll. bara en liten elak retande detalj. kattallergi.
satt i evas soffa, hade klappat och fotat nisse (evas underbara katt) tidigare på kvällen. och när vi sitter och tittar på hairspray, så märker jag hur det kliar mer och mer. springer till eva och frågar om sminkborttagning, tar bort all mascara och fortsätter kolla på filmen. det ger sig inte. det slutar med att jag ber amanda och ylva pausa filmen, så att jag kan springa hem och hämta ögondroppar och allergipiller. jag förstår inte hur jag kan glömma det hemma varenda gång jag drar till eva. nu har jag iallafall stoppat det i jackfickan, så nu ska jag överleva. för så fort jag har tagit dropparna, så blir allting bättre, jag störs inte alls av det. men innan dess är det ett helvete. det går inte att förklara den fantastiska smärtan i mina ögon när jag är hemma hos eva. men men. nu ska det inte vara något problem längre.

hairspray var för övrigt en mkt bra film, väldigt söt ^^

Kommentarer
Postat av: nyco

den e läskig >.

2008-01-05 @ 17:27:50
Postat av: ell

filmen? du är ju inte klok madicken!!

2008-01-05 @ 18:03:13
URL: http://ellenw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0