smeknamn

Måste ta och göra en smeknamnslista a la Josefine...

Ell - Av Alex och numera dom flesta av mina vänner, började med att han inte orkade skriva eller säga hela mitt namn så Ell fick duga :P gillare
Donken - Av pappa, vet faktiskt inte varför :P, blivit kallad det hela livet
Ellmokk - Av papi, vet inte varför, hela livet
Elldonk - pappa, vet inte varför, blivit kallad det hela livet :P
Mupp - Nyco :P
Ellen - Typ dom flesta
Kantarellen - Mami
Elliot - Byet, för att jag var han bästa vän i 1:an och han hade lite svårt att acceptera att jag var en tjej och inte kille
Ellie - Av Boris då vi läst "Imorgon när kriget kom"-serien av John Marsden, han kallades för Homer, jag tänkte på honom när jag läste om Homer och han tänkte på mig när han läste om Ellie, så de blev så ^^
Elwa/Elva - Av people i skolan :P

Säg till om ni kommer på fler!

Kommentarer
Postat av: Sossefine

Elwa ? :O

2008-01-13 @ 04:10:13
URL: http://enifessos91.blogg.se
Postat av: nyco

DU HETER JU DET >.

2008-01-14 @ 18:07:34
Postat av: Towe

Eh....Ellen!

hahaha underbart

2008-01-14 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0