Söndag

Nu klockan 10 har jag vaknat, eller jag vaknade halv 10, väckarklockan ringde kvart i 10, jag snoozade en kvart. Gick upp relativt pigg, kokade te, och nu har jag väckt mamma. Vi ska iväg på konstutställning. Jag vet att jag inte borde, men om man tänker på såhär. Om jag inte bestämt mig för att gå på konstutställningen, hade jag sovit till klockan tre, dvs jättelite tid att plugga på och sedan pigg inatt när jag måste sova, vilket resulterar i "ingen bra idé".
Så nu ska ja mysa i mig teet och sedan dra iväg till Waldemars udde på promenad och konstutställning med mor.

image31

Bilden är en länk..

Utställningen var jättemysig. Kollade på James Rosenquist, Roy Liechtenstein, Robert nånting, Dine.. var mkt häftiga tavlor.. blev lite födelsedagsshopping åt min syster som fyller 19 på tisdag också. En tröja från topshop, sedan mat från t-jarlen. Mysig dag. Nu blir det engelska...faasen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0