Well Alright!

Min dag har bestått av ganska lite saker egentligen, en hel del kortspelande, massor av mat och lite, observera LITE plugg. Gick upp vid kvart i 9. Kom till skolan och sov bort förmiddagen, åt lunch, spelade kort med Joel, Jonathan och Towe. Åkte och köpte skor, blev mc-bootsen från skopunkten. Får se när jag vågar använda dom. Sedan var det matte som gällde, och sedan kortspel nere i cafeterian igen, med Jonathan, Simon ett tag, Maria, Rikard, Towe, Joel, Mathilda (?), Marcus (?). Jag ägde ett tag, sen var jag värdelös ett tag, och sedan blev jag kittlad ett tag och sedan drog jag hem till Jesper där ännu mer terror väntade. Men jag fick pizza iallafall :D
Hos Jesper skulle det vara intenstivt matteplugg, men det blev mtv-tittande och krig istället. Trevligt ändå ^^ Nu blev det ett sånt där tråkig inlägg om hur min dag har sett ut :S Inte bra inte bra!

The Hives - Well Alright!


Kommentarer
Postat av: nyco

äh det här e också kul att läsa :P

2008-02-01 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0