Every Forest Sings A Song, One For The Heartbroken Lovers

Dagen började med en ångestattack. Jag spinger in i honom på tunnelbanan. Jag har varit förberedd på det hela terminen, men ändå kommer det som en chock. Vi går sida vid sida hela vägen upp till skolan och jag undviker ögonkontakt med honom hela vägen. Ända tills jag kommer till hissen lyckas jag. Båda klämmer sig in i de överfyllda hissen och hamnar obehagligt nära varandra. När jag ska gå ut ur hissen, han har en våning kvar innan han ska av, tittar jag upp och min blick möter hans. Trots att jag var i panik direkt efter, vill jag verkligen prata med honom! Jag vill det! Om allt och ingenting!

Jag vill.


First Aid Kit - You're Not Coming Home Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0