Robinson

Jag ska erkänna en sak. Jag är en riktig Robinson-nörd. Jag fick frågan av några vänner om jag ville med på en sak nu på lördag, och jag överväger valet noga; Robinson eller umgås med vänner. Valet lutade länge åt Robinson, innan jag insåg att det är ett sjukligt beteende. Man väljer inte en dokusåpa framför sina vänner, det gör man bara inte.

Men, för att uttala lite åsikter; jag är helt tvärt emot Blondinbellas åsikter. Jag tycker att det är överklassfasoner att prompt ha pärlörhängen och halsband på en öde ö i Filippinerna. Att sedan ha mage och vägra arbeta och leva på andra, det ser jag som något helt bisarrt. Jag är helt med Billing, hans uttalande var helt klart befogat.

Klippet kan ses här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0