cell

Flickan har köpt en ny mobil. Med comviq (jag förväntar mig jubel). Jag vaknade halv 2 idag, och gjorde ingenting, förrän 4, då jag drog med brorsan in till fältöversten och köpte spel till honom och mobil till mig. Eftersom jag har telia nu på min gamla motorola, så blev jag tvungen att portera numret, eftersom jag inte orkar byta nummer. Porteringen kommer att ske den 8 januari 03.00, så efter det har jag comviq, då är frågan om jag ska fylla på mitt teliakontantkort, usch, jag har bara 80 öre kvar, och 80 öre på 2 veckor, när jag redan lovat att det sista smset ska skickas till en speciell person. Ingen bra grej. Men samtidigt har jag 0 pengar kvar. Eller ungefär 100 kanske, för resten av januari. Suck. Hur ska jag överleva?


Kommentarer
Postat av: nyco

haha jobbigt lägge :P:P

2007-12-27 @ 19:42:29
Postat av: maria

comviq gode gud nu kan vi prata i telefon utan att dina föräldrar får värsta räkningarna

2007-12-28 @ 23:33:36
URL: http://mariaklein.blogg.se
Postat av: ell

snart iallafall ;)

2007-12-29 @ 00:23:27
URL: http://ellenw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0