dagen

dagen började med att jag fixade familjens julbrev med en engelsk översättning. blev bra. fick även en "kärleksförklaring" från emil, det värmde. sedan bar det av till skolan, tog tåget och kom ca 10 min sent, men det var planerat, jag orkade inte komma 30 minuter innan vi började. hade inte hunnit det heller.
lekte lite lekar i skolan, typ hela havet stormar, och läste tomtedikten av victor rydberg. fick busskort och sedan bar det av till arenan för att se på ett inspelat tal från dan. kändes lite 1984, storebror, över det hela..
lunch, julbord i skolan och sedan fika på hurry curry med brudarna. mysigt. sedan vart det shopping och tillbakalämning av vissa föremål och jag inte skulle ha trots allt, typ jacka, köpte en ashet batman-t-shirt till mig själv. såklart, jag måste ju ha julklappar till mig själv också. sedan julklapp till mamma och karin, folk droppade av och tillslut var det johanna och jag kvar, nyco kom, johanna åkte hem och jag och nyco sprang omkring lite. gick in på urban outfitters och hittade en lomo fisheye camera. snacka om att jag vill ha! 500:- gief!

aja, nu har jag slagit in julklapparna, gjort romsås, pratat med grannarna, mysigt..

dagens outfit, bara för att jag älskar den.

T-shirt med Batmantryck, H&M Barn
(Hade tidigade en t-shirt från Lindex barnavdelning, med dekorativa knappar)
Kjol, American Apparel
Ribbade Strumpbyxor, H&M
Svart kofta, Cubus


Kommentarer
Postat av: nyco

haha låter som en kul dag :P kan bero på att jag va me :P XD får va lite så där egenkär XD

2007-12-21 @ 23:47:32
Postat av: Sossan

Jag kommer sakna dig söt :)

2007-12-22 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0