de senaste dagarna

söndag:
allt folk åkte som sagt hem och jag satt kvar och var så galet trött, pratade med alex och emil och bestämde att vi skulle se surf's up istället, mitt enda krav för att jag skulle se den istället för kikis expressbud var att emil eller alex skulle betala för den åt mig. emil hade fribiljetter, så han betalade för mig. mej massa klad. salongen var i stort sett tom, så vi bredde ut oss, jag la upp benen på alex och hängde över alla andra stolar, så jag satt ganska bra, jag tror han tröttnade på att ha mina ben över sig efter en stund dock ^^ men han är snäll han. åkte hem direkt efter, eftersom jag var helt slut.



den var faktiskt bra, jag hade inga förväntningar, så jag blev nöjd. efterssom jag inte hade någon som helst aning om vad den skulle handla om eller hur den skulle vara, så var det bra :P

Kommentarer
Postat av: nyco

haha ok :P vill se den värkar ju cool

2007-12-11 @ 21:03:39
Postat av: Sossefine

vi måste ju se transformers snart :O

2007-12-12 @ 10:05:11
URL: http://enifessos.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0