dröm

oj oj oj.. helt sjuuuk dröm det här! here it comes:

jag sitter med min kusin simon och någon annan, kan ha varit min bror och tittar ut genom fönstret på vårt land i dalarna. vi tittar på när några kycklingar kläcks. sedan måste vi ta över dom över en sjö, men då har kycklingarna blivit gorillaungar, och flickorna kan inte simma, men det kan pojkarna (gorillorna alltså), så flickorna får man bära på ryggen när man simmar över sjön. när vi tillslut kommer närmare stranden, så har gorillorna förvandlats till så brie-ostbitar och vi får snurra ihop alla så det blir till en sån där stor brietårta. då hamnar vi på ica maxi och lägger brien i en kyldisk och jag får i uppdrag av en kille som jobbar där att ompaketera rökt makrill. så jag går in till lagret med en massa makrill, ger det till en tjej som helt plötsligt börjar paketera om köttfärs.
sedan minns jag inte så mycket mer ^^

det enda som jag skulle kunna koppla någonstans skulle vara ompaketeringen av köttfärsen, resten står nog min fina fantasi för...

Kommentarer
Postat av: nyco

haha skum dörm :P:P

2007-12-16 @ 14:24:30
Postat av: Sossefine

hahahaha det är ju från mitt arbete : köttfärs :D

2007-12-16 @ 18:57:10
URL: http://enifessos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0