fredag?

idag har jag vaknat 3 ggr för tidigt. första gången fick jag sms runt 8. andra gången fick jag sms runt 9 från katja, usch och fy. tredje gången ringer katja "Hej ellen, sover du? jag undrar bara om du kan hoppa in och jobba några timmar idag..." mitt svar "ERMN, NÄÄÄ, Katja, jag SOVER! Och jag ska upp snart, och sen har jag saker att göra!"
Sedan vaknade jag av väckarklockan och gick upp och pratade med min farfar, en underbar filur ^^ Han retas som ett syskon, och jag retas tillbaka. han brukar sitta under middagarna och titta på mig och sedan börja asgarva utan anledning, och så frågar jag varför han skrattar, så skrattar han lite mer och säger "ingenting".. så tittar han på mig och skrattar igen, och då börjar jag skratta, å ingen i familjen fattar någonting. annar har han stått i min dörröppning nån gång då jag bara skulle springa in till datorn en snabbis. då har han stoppat in huvudet och väntat på min reaktion när jag ser honom stå och göra en grimas. han älskar att reta mig och jag tycker det är lika roligt varje gång ^^

Sedan åkte jag in till stan och träffade towe, tog bussen ut till djurgårn och promenerade runt waldemars udde och lite överallt. och pratade om allt och inget, underbart.

Åkte hem, hade så evinerligt tråkigt, lagade lite mat och spelade zelda, josefine fick tag på mig och vi drog på bio. Micheal Clayton, jag tkte den var jättebra, Jim led genom hela filmen.

Det var ungefär min dag.

Kommentarer
Postat av: nyco

låter som en kul dag :P fett skön farfar XDXD

2007-12-29 @ 23:43:02
Postat av: ell

mm, han är bäst :D

2007-12-30 @ 01:31:37
URL: http://ellenw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0