hatbrev

jag har idag fått ett brev som jag hatar mest i hela världen, det jag hatar mer än när jag fick kallelse till engelskaprov på kungsholmens gymnasium.
jag har fått ett brev från....Amer Hot...
Ooooooh, jag ryser bara jag tänker på det. senast jag träffade honom så sa han att allt var okej, att han skulle släppa mig och att vi antagligen aldrig skulle ses igen, om det inte blev några problem. nu  har jag fått ett brev från honom och tuula, och dom vill se mej den 28 januari, vilket innebär att dom har hittat nåt fel, vilket innebär att mitt liv är förstört. förhoppningsvis vill dom bara kolla upp att allt har löst sig sedan sist, och det har det ju inte, så jag kan ju inte ljuga och säga att det är bra, för det gör fortfarande ont! usch! jag vill inte slita upp allt igen och göra om det..jag vill inte, jag hoppades att han var bra på det han gjorde, men tänk om han har gjort något fel. jag vill inte det!

faaaaan!

Kommentarer
Postat av: nyco

?? vad har hänt?

2007-12-21 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0