jocas aggressioner

Johanna: MAMMA, JÄVLA FUCKING MAMMA! HON OCH DATORER! HON HAR JU INTE SKICKAT TILLBAKA ARBETET! MAAAAAMMA!!!
Ellen: Är du nervös nu?
Johanna: JAAA HON SKICKADE JU INTE TILLBAKA ARBETET!
....en stund senare....
Johanna: ...och nu  svarar hon inte! Hon har säkert tagit fel telefon!

Johanna: LINNEA, VAD HÅLLER DU PÅ MED? VARFÖR? FÖR ATT MAMMA HAR GJORT FEL MED DATORERNA! FÅR JAG PRATA MED MAMMA?! ....NU LA HON PÅ!!!

HALLÅ
HALLÅ
HALLÅ
HALLÅ

...jahapp, då får jag väl ringa en gång till!

Kommentarer
Postat av: nyco

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
låter som johanna när hon inte hittar sin penna förre ett prov XDXDXD

2007-12-20 @ 11:40:29
Postat av: Johanna

jag har väl aldrig inte hittat min penna för ett prov ;)

2007-12-20 @ 11:42:18
Postat av: ell

eller hur ^^ jag satt bara och höll på att kissa på mig av skratt ^^ så jävulskt underhållande :P

2007-12-20 @ 11:42:56
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: nyco

haha man brukar få den reaktionen :P

2007-12-20 @ 11:44:48
Postat av: Sossefine

Hahhaahah :D johanna alltså!

2007-12-20 @ 15:48:05
URL: http://enifessos.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0