johanna är ett levande skämt

min älskade vän johanna är ordvitsarnas herre.. den senaste tiden har vi fått leva med dom lägsta och fånigaste skämten.. bland annat

"I'm watchclean (klockren)"

"Den kvinnliga tomten säger nog 'hoe hoe' "

Den som johanna tkr är roligast, som vi har hört 5ggr å den är aldrig rolig.

- Vad gör du?
* Ätej mojot!
- Men det låter ju inget!
* Jutten!


"I'm drived"

"Seriosly" [om sirius]
-
"It's the stairway to heaven!" [om ett hål i taket med en stege upptryckt, som vi såg i cafeterian]

Mina vänner, fyll i, mitt minne är bra, men kort!

image9


Kommentarer
Postat av: Den roligaste av dem alla!

- Vad gör du?
* Ätej mojot!
- Men det låter ju inget!
* Jutten!

2007-12-06 @ 21:17:07
Postat av: Jag

"Seriosly"
-
"It's the stairway to heaven!"

2007-12-06 @ 21:27:09
Postat av: nyco

hahahaha låter som johanna det :P

2007-12-06 @ 23:34:52
Postat av: Sossefine

Hahaha
helt bäst :D

2007-12-07 @ 09:14:27
URL: http://enifessos.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0