Lets have bizarre celebrations

japp, nu ska vi fira att jag vaknade tjugo minuter innan jag började jobbet imorse. och det tar ca trettio minuter att gå till mitt jobb. hurra! hurra! hurra! hurrra! men min underbara mot skjutsade mig. ja sprang in till henne, av nån anledning hade hon precis öppnat dörren och tittat ut när jag kom rusande. hon beordrade mig att klä på mig och bli klar, så jag sminkade mig och sket i frukosten, jag äter så mycket på jobbet ändå.
annars är det bra. jag fick stå i kassan hela dagen. mycket roligt, mallan hjälpte mig med alla knappar och tillslut flöt det på riktigt bra. jag åt lax med en potatistopp (typ potatismos som man blandar med parmesan tror jag och kör in i ugnen) och nån örtsås, jag vet inte riktigt, ja tog kajsas mat. amanda och ylva kom och hälsade på dom sötnosarna. ylva fick sin födelsedagspresent, en hello kitty-t-shirt från h&m's barnavdelning. den som jag varit sugen på aslänge och sedan ett par glittriga skor. glitter ftw.
dom fikade, jag jobbade, vi stängde, dom väntade på mig, så vi gick hem tillsammans. mkt söta flickor!
sedan kom jag hem och har ätit middag. mamma och pappa åt hemgjord lammkorv, usch, jag smakade, men de va inte tillräckligt kul för att jag skulle äta det. så jag åt falukorvsmackor. knäckebröd, smör, rå falukorv och apotekets grova senap.. finns det nåt bättre?
mm, jag och jesper ska köpa en hund också tydligen. en liten söt valp, och döpa den till aaron, det var mitt krav.



oh oh oh! jag ska klippa mig imorgon. kort. mej glad, mej mycket glad.


image4
mitt jobb..fast lite varmare..


Kommentarer
Postat av: Sossefine

Haha falukorv ^^ , appråpå att vi snackade om det :s lite scary! ...

Hur kort? :D

2007-12-02 @ 20:51:21
URL: http://enifessos.blogg.se
Postat av: nyco

haha låter som en bra dag o stressig början ;P men men
vad kna man göra :P o nåt som e godare e falukorvsmacka me smält ost på

2007-12-03 @ 09:24:31
Postat av: ell

sossefine: jaa :D men de är ju jävligt gott ^^
nyco: noooo, inget varmt..bara kall falukorv, med apotekets grova senap. asså det är för den senapen jag lever.

2007-12-03 @ 09:44:06
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: nyco

haha ok jag har faktiskt aldrig smakat de :P får testa nån gång :P jag ska hitta dit >.

2007-12-03 @ 10:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0