Min jul

image24


Mina julklappar iår, några fler, typ pengar och trosor..

Lomokamera, köpte den själv, beställde ifrån Ryssland, men den kom igår, och mamma och pappa sa inget och bestämde att dom inte skulle säga nåt och betala den och ge den till mig i julklapp istället.
 Rimmet:
"Handtag, famntag, klapp eller kyss,
Denna sak kom fram alldeles nyss,
Du alldeles säkert vet vad det är,
Som du nu får, Ellen kär!"

Klänning, American Apparel från karin (och mamma+pappa)

Bh, H&M från mamma och pappa

USB-minne 4gb, från mamma och pappa
Rimmet:
"Ellen brukar ladda ner,
På datorn kanske någon detta ser,
Det är inte bra,
Men med denna ska,
Ingen hitta något mer."



Böcker, mamma och pappa
Dan Brown - Gåtornas Palats
Paulo Coelho - Pilgrimsresan

Mjölkvisp, mamma, fick den för att jag alltid klagar på att våran är så värdelös, nu har jag en ny

Nagellack, från tomas, rött och vitt

Mp3, mamma och pappa, från ZAP, perfekt prisklass, jag kan kliva på den, utan att ha fööööör dåligt samvete :D
 Rimmet:
"På långan väg mellan hem och skola,
Är det helt visst,
Ganska så trist,
Men nu Ellen på t-banan kan sitta och gnola"


Trosor
Rimmet:
"När du skall ut och fara,
Hel och ren inunder skall du vara,
Det går dock lätt,
Dessa på dig sätt,
Så var det fixat, rätt och slätt"

Sen sa mamma att hon bidrar med pengar till lite kläder som jag har hittat...

Kommentarer
Postat av: nyco

haha fett coola rim xD

2007-12-26 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0