min resa till paris

jag måste verkligen säga att jag tror att jag håller på att bli galen. jag har i flera dagar nu gått omkring och trott att jag varit i paris. inte att jag har befunnit mig i paris vid just det tillfället, men att jag har varit i paris på en resa nån gång, kanske ett år sedan eller någonting sånt. men jag kunde verkligen inte komma fram till varför jag inte har sett eiffeltornet på riktigt, om jag nu var i paris, det känns ändå som ett turistmål man vill och måste se. så står jag och borstar tänderna igår, när jag helt plötsligt får en AHA-upplevelse.."Jag har aldrig varit i Paris" och inser varför jag inte har sett eiffeltornet. jag har aldrig varit i paris helt enkelt. jag vet inte hur jag har kunnat gå omkring i flera dagar och trott att jag verkligen har varit där, jag måste vara bäst på att lura mig själv. jag är galen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, har du läst för mycket 1984?? Dubbeltänk du vet ;)

2007-12-18 @ 14:41:25
Postat av: Sossefine

hhaah läskigt! du är inte klock madicken ;)

2007-12-18 @ 15:32:04
URL: http://enifessos.blogg.se
Postat av: nyco

hahahaha du kanske värkligen e sjuk? i huvet XD (skämtar bara)

2007-12-18 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0