oh maggie, what have you done?

försovit mig idag också. späääääännande. kom lite sent till skolan, åkte tillsammans med amandas mamma hemifrån vår station till ropsten, då jag skulle längst fram å honm längst bak. sedan har dagen flytit på ganska bra, ny engelskalärare, vilket resulterade i "eget arbete, jobba på" så simon installerade age of empires på min dator. sedan spelade jag, elle och camilla in vår franskafilm och towe filmade, hann inte träna som vi planerade att göra.

en stor sak som har hänt idag, är att jag har klippt mig. kort(are). hon tkte att det var roligt att jag redan ville klippa mig igen (klippte mig för en och en halv vecka sedan). hon blev förvånad över att jag ville klippa så mycket och tyckte att jag var modig. jag slapp betala och fick istället ett schampo för lockigt hår i julklapp av henne. jag tror nästan att hon tycker om mig. nu på bilden ser det väldigt rakt ut, men det kommer locka till sig senare när håret vant sig vid att inte va lika långt och tungt. och då kommer det att bli ännu kortare. hon tog säkert en decimeter på längden, mej glad. och man får en så söt liten toft när man sätter upp det. ännu gladare, det har jag alltid velat ha.

image7
jag hatar mitt ansikte på alla bilder som jag ska visa mitt hår, så jag tog bort det..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg, snyggare, Ellen ;) Jättefint gumman! (hjärta)

2007-12-03 @ 18:34:00
Postat av: nyco

haha nice fett schysst hon asså XD men snälla!! du va ju jätte söt!

2007-12-03 @ 18:35:17
Postat av: Towe

Du som har så sött ansikte. Håret vart fint! Nu kommer du se ännu snällare ut

2007-12-03 @ 18:36:20
URL: http://towiss.blogg.se
Postat av: ell

:P ni är snälla ni ^^

2007-12-03 @ 18:53:35
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: Sossefine

du passa kalas bra i det ;) puss sötunge;)

2007-12-03 @ 19:00:42
URL: http://enifessos.blogg.se
Postat av: nyco

vadå ska vi stå ljuga o säga att du har rätt elr?

2007-12-03 @ 19:00:50
Postat av: ell

*nickar*

2007-12-03 @ 19:06:33
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: nyco

never!! I will speak the truth and nothing else

2007-12-03 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0