sjukling

gissa vem som ska till sjukan imorgon och kolla upp mina hjärtklappningar? och kolla järnvärdet? kan väl bli roligt ^^

kan ju berätta hela historian när jag ändå håller på. den är ganska kort så jag tror ni överlever. jag har de senaste dagarna haft "hjärtklappningar" allt slår mycket fortare än vanligt..vet inte om jag sagt det till någon av mina älskade vänner, men det har varit så iallafall, och jag berättade det för mamma imorse, och hon fick ta min puls och när hon kom hem från jobbet idag så hade hon pratat med sina kollegor och konstaterat att det är bra om jag kollar upp det. så det är morgondagens projekt tydligen. bara att hoppas att jag lider av nån ovanlig hjärtsjukdom som gör att jag får ligga på akuten och sedan intensiven alldeles för länge för att jag ska kunna lämna in religionen på torsdag. men men, jag ser fram emot blodprover och olika läskiga pulsmätarsaker. får se om jag överlever, jag har ju ingen sjukhusskräck överhuvudtaget, tycker snarare att det är lite roligt, har väl blivit härdad, då mamma jobbar som sjuksyster och jag har hängt på sjukhus hela min uppväxt.

Kommentarer
Postat av: nyco

:O stackare (jag lider av sjukhus skräk för jag hatar blodprov :P hoppas det går bra o att det inte e nåt farligt

2007-12-18 @ 09:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0