sjuuuk

nu har jag varit duktig och tagit blodprov, jag måste säga att det mest smärtsamma med hela grejen är plåstret som drar i mitt armhår just nu.. får förhoppningsvis svar på proverna på fredag :P men towe är övertygad att jag redan kommer vara död då, då jag redan levt med hjärtklappningarna i en vecka. mamma tror att det är för att jag sover och äter för lite. jag vet inte vad jag ska tro.

nu har jag precis förbättrat mina chanser till blodproppar, genom att äta budapestbakelse och princesstårta, då cams fyller 16 idag. gjattis bebe..jag towe och jim gick till ica och köpta tårtor, p åvägen slank vi förbi mcdonalds och köpte varsin toast resp mcbagel, för att vi var så hungriga, jag borde ha nöjt mig där, men jag ska självklart trycka i mig tårta och nu mår jag toppen..inte alls..mej vill ha vatten!


Kommentarer
Postat av: nyco

det va ju inte så smart hoppas du mår bra

2007-12-18 @ 11:20:45
Postat av: ell

det var hur smart som helst ^^

2007-12-18 @ 11:37:19
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: Sossefine

Stackars liten :( buhu!

2007-12-18 @ 11:52:32
URL: http://enifessos.blogg
Postat av: Johanna

krya på dig ;) \3

2007-12-18 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0