träna? jag?

idag har jag iallafall varit på gymmet. skillat som fan! jag sprang/gick på rullbandet i 25 minuter, sedan gick jag av och följde towe när hon körde maskiner. jag tror inte på maskinerna. jag provade däremot en maskin, den sista som towe körde, och upptäckte en skada i armbågen, så nu kan jag knappt göra någonting ansträngande med min söta arm.

image8

Ed Rec Vol. 2 (Ed Banger Records) (Album)

oj oj oj.. bra musik, saknat justice och uffie senaste tiden.. bra att ja hittade henne på min dator :D

Kommentarer
Postat av: nyco

när du säger sprang/gå så menar du väll bara gå right? :P stackars lilla arm

2007-12-06 @ 11:04:06
Postat av: ell

neee, ja gick 5, sprang 5, gick 5, sprang 5, gick 5. blev uttråkad och följde towe :D

2007-12-06 @ 14:29:49
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: maria

yooou gooo girl! det är bra med träning ju:)

2007-12-06 @ 15:33:53
URL: http://mariaklein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0