Woooooah

Lämnat in religionen nu. 15 min innan deadline.. skillat eller vad?
Jag tror på VG iallafall, men jag har gjort MVG-uppgiften också, så man kan ju hoppas på MVG, men jag tror på VG.
Woooah, nu är jag klar med allting innan jul, nu har jag bara allting som är uppskjutet tills efter jul kvar dvs. matteprov, franskaskrivning, förhoppningsvis MVG-seminarium i religion, engelskaarbete bla bla bla bla bla bla...
Det här måste vara ett av dom tråkigaste inläggen jag skrivit någonsin! Men jag är så uttråkad, ingen att prata av mig med.. när ni läser detta, RING MEJ! I'm bored, hur mycket klockan än är! Ring mej!

Kommentarer
Postat av: nyco

haha duktig kicka :P shit va mycket uppskjutet :P nästan som jag XD

2007-12-21 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0