blogga

hjälp, nu ska jag tydligen börja blogga igen. jim har skaffat en blogg åt mig, så nu är det bara att kämpa på. kan bli spännande vill jag lova. jag har faktiskt på senaste tiden kommit på en massa saker jag vill skriva av mej med, men inte kunnat, då bilddagboken inte fyller samma funktion som en blogg.
jaja, tills jag kommit på ett bra ämne, tänker jag inte skriva så mycket tror jag. fast det kommer jag inte kunna hålla. jag kommer bli fast i träsket och ni kommer få veta allt om mej, allt ifrån mina skolarbeten till vilka underkläder jag har på mig.

Kommentarer
Postat av: nyco

haha ok låter ju bra men det här värkade interesant så man kanske följer dig lit epå väggen ;P

2007-11-25 @ 22:04:29
Postat av: Sossefine

:D YEY, vilka underkläder har du ellen? xD puss

2007-11-25 @ 22:08:41
URL: http://enifessos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0