du har plats 48, beräknas ta 18 minuter.

hej telia. jag hatar er! allt jag vill göra är att säga upp mitt abonnemang och skaffa comviq med samma nummer, 18 minuter i kö är inte något som jag var sugen på. sitter fortfarande i kö. och när jag kommer fram kommer dom ändå inte kunna svara på mina frågor. helt värdelöst. allt telia är bra på att att göra mig ruinerad och skada min nacke. jag sitter med telefonen mot axeln och håller fast med huvudet. plågsamt!
...du har plats 20 i turordning... jasså? intressant, då dör jag så länge?! är det ok?

image3

Kommentarer
Postat av: Sossefine

bahh jävla telia!

2007-11-29 @ 18:57:43
URL: http://enifessos.blogg.se
Postat av: nyco

nej du ska inte dö jag ska (du vet varför) men asså kan du inte dra tll nån telia butik o säga upp dit abonemanf sär?

2007-11-29 @ 23:58:16
Postat av: ell

nyco: det kostar 300 att låsa telefonen och då är det frågan om jag vill köpa en helt ny telefon istället, efterssom min har sina fel..

2007-11-30 @ 17:02:23
URL: http://ellenw.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0