underkläder

efterssom både jim och nyco har uttryckt sin önskan om att veta vilka underkläder jag har på mig, så tänkte jag berätta det för er. jag anser att strumpor är underkläder det också, så jag berättar även om mina strumpor. dom är svarta och höga, jag tycker egentligen inte om höga strumpor, men idag behövdes det, då jag trodde att jag skulle ha mina ankleboots på mig, och om inte dom, mina vinterskor, och i dom behöver man höga strumpor för att inte få skavsår runt vristerna. men så tog jag mina vans, och då behövdes inte höga strumpor. men då satt dom redan på fötterna så jag tänkte, äsch, jag ta väl dom ändå.
trosorna jag har på mig just nu, är ett par svarta spetshipsters från h&m, som jag fick utav josse och elsa. dom tog jag på mig, för att det var de första jag fick tag på när ja tog ut underkläder.  
bh'n som jag har på mig är hm's out perfect serie. det är inte den som jag köpte från början, då jag köpte en, och sen när jag var på hultsfred och det var den dagen vi hade hamnat i Ozzys moshpit, å när vi kom tillbaka till huser så var axelbandet trasigt, jag tror att det var mosh'ens fel. så jag gick tillbaka till h&m och bytte den, fick en ny, och det är den som jag har på mig.



Vänta bara tills imorgon, då kommer det en ny historia om vilka underkläder jag har på mig.

Kommentarer
Postat av: Sossefine

*väntar spännt på update om underkläderna* ^^

2007-11-25 @ 22:31:42
URL: http://enifessos.blogg.se
Postat av: nyco

vadå jag har önskat att veta det va ju josefin trot jag :P ok tack bra att veta :P

2007-11-25 @ 22:32:21
Postat av: nyco

håller me hennes kommentar btw ;P

2007-11-25 @ 22:33:50
Postat av: ell

nyco: du är i förnekelse bara.. du vill, jag vet det (och att du sa det på msn!)

2007-11-25 @ 22:34:14
URL: http://ellenw.bilddagboken.se
Postat av: Sossefine

skyll på mig bara! :O erkänn nyco!

2007-11-26 @ 08:24:05
URL: http://enifessos.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0