All the latest toughs, you've got to shrug them off or shut them off.

Blev en fantastiskt mysig dag med Amanda idag, mkt trevlig fika på konserthusets trappa och lite shopping. Kändes som en fin dag. Köpte två tjocktröjor, glittriga leggins och ett hårspännestjoho för 300:-, kändes värt.
Som fika blev det kladdkaka, färska jordgubbar och apfelstrudel. Otroligt trevligt.
Fin dag med min Amanda <3

Jag har för övrigt kommit fram till att jag har tröttnat på min otroligt enformiga vardag och har därför börjat med ett projekt. Jag ska varje dag försöka göra någonting nytt eller iallafall något som sticker ut från vardagen, någonting som gör att varje dag är värd att minnas. Jag är rädd för att alla mina dagar kommer smälta ihop som en grå smet annars, så nu går mitt liv ut på att göra roliga saker, som gör någon skillnad för hur jag ser på världen och livet. Jag vill inte längre gå upp, leva mitt liv i stillhet och sedan gå och lägga mig, nu ska det hända något!


image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0