I got so old just wondering how I never got cold wearing nothing in the snow.

Idag har jag inte gjort någonting viktigt. Hade ph, sedan historia/samhällskunskap och efter lunch franska. Satt som vanligt och lallade med Jacob, han har börjat prata med mig, vilket är ett mkt otroligt fenomen. Efter franskan satte jag mig på golvet med Jonathan och pratade om livet typ. Det var också trevligt. Sedan blev det hemfärd. Såg Kelly på lidingöbanan, orkade inte hälsa. Hem och la in lite musik på datorn, så nu är jag rik på musik igen.

Har även pratat med Zoe, som läser till frisör, idag, och hon har sagt att hon kan lalla lite med mitt hår, så nästa vecka ska jag antagligen permanenta mitt hår, äntligen! Curlz ftw!


Nu ska jag nog sova snart, för ovanlighetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0