I just had to let it go

Måste kanske dra en Towe och be om ursäkt för frånvarande bloggaktivitet. Men jag är ungefär 93% av min vakna tid ute i solen och ligger på olika gräsmattor, så jag har inte tid och lust att blogga. Och jag planerar inte att ändra mitt liv just nu heller, utan jag ska fortsätta spendera alla soltimmar jag kan in solen och sedan när det blir regn, ska jag mysa på caféer med varm choklad eller te.

Kan ju tillägga att jag är lite småglad just nu, för att jag har med mycket bråk och skrik (argt mummel, ni som känner mig vet) fått min fader att beställa Tingsek-biljetter till hans spelning på Debaser imorgon, så nu blir det av. 
Dum pappa man har ibland, men aja, nu ligger biljetterna på bordet iallafall.


image78

Kommentarer
Postat av: Martin

Han, den där Tingsek spelade live på Morgonpasset i morse :) Han var visst nervös inför turnéstarten ikväll ^^ ha de fint!

2008-04-24 @ 11:18:45
Postat av: Anonym

Heejmin äslakade vän , kan känner verkligen igen mig , JAG ÄLSKAR SOLEN!! Fika Nästa vecka kanske , eller varför inte i morgon.... MIn kära vän?

2008-04-24 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0