I'm just swimming in copper to smell and pretend like a robot!

Blev en ganska lugn och fin dag, med fika på söder med Towe, Kersti och Jim. Blev lite läsk och sedan drog vi vidare till Tanto där Nisse, Fanny, Rebecca, Tomas och Mudde satt, en till kille som jag inte minns namnet på också. Vi körde lite "jag har aldrig", och hur många är förvånade över att jag inte fick så höga poäng?! Äh, jag var inte värst, jag hade gjort en hel del jag också!

Tog sedan en timme att åka hem, vilket var lite skumt, från Zinken och hem, brukar det ta typ 35 minuter eller nåt, men 1h, det fungerar det också. Läste ut de två sista sidorna av "Volvo lastvagnar" och ännu en gång blev jag lite sorgsen över att boken tog slut. Nu ska den vidare till min älskade vän Maria som slukar allt jag ger henne och älskar allt lika mycket som jag. Så kan vi koppla saker till den sen ^^ Det är fint. Har hittat nån som delar min bokkärlek!

Sen... två timmar senare än när jag påbörjade inlägget publicerar jag och har säkert slutat mitt i en mening, men jag bryr mig faktiskt inte. För det var inget bra inlägg redan från början, så se bara förbi detta.

Kommentarer
Postat av: mk

bokklubben:) I love you baby:)

2008-04-26 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0