Leave me alone, with this mess you made for me

Hur många av er åkte till Arlanda ikväll då? Va? Va?

Nä juste! Jag har varit på barnkalas hela dagen, Niko och Anna fyller 17, så dom hade kalas i Tallkrogen, mkt mkt trevligt. Sushi, bullar, 4 olika tårtor etc. Nisse som känner Jesper sen tidigare var såklart där, och jag kom på att Jesper som på skoj bett mig komma och möta honom på Arlanda när han landade från Los Angeles. Jag älskar att göra som folk säger när dom driver, så jag drog med mig Nisse, bara för att det skulle vara ännu mer oväntat att han följde med, och tog flygbussen till Arlanda. Vi åkte från Tallkrogen typ 8, och tog flygbussen som gick 20.30. Vi pratade länge och väl på bussen, mkt trevligt, sen kom vi fram till Terminalen, vi hade ingen aning om var vi skulle, så vi flög av på Terminal 5 och hoppades på det bästa. Vi var framme ca 21.10 och satte oss ner utanför Ankommande Flyg och väntade, och väntade....och väntade. ca 22.00 kom Jesper med sin mor ut och såg helt galet förvånad ut. Då hade jag och Nisse byggt en skylt, där det stod lite fina saker, typ "välkommen hem molander" etc.
Blev flygbussen hem igen och vi lämnade Jesper vid pendeln för att sedan gå ner till tunnelbanan där vi skiljdes åt. Måste säga att det var en galet rolig kväll, kom hem ca 23.40, och nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Jeppe

haha egentligen skrev jag att godiset kommer ta slut beroende på vem som först skulle till arlanda och hämta godiset haha

2008-04-08 @ 22:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0