Sen den kvällen, den första gång jag såg dig, Åhh min Ellen, min H&M-katalogtjej

...Bara för att texten är galet söt ^^

Idag har jag varit riktigt duktig, jag stack ut och joggade i 20 min. För att tänka lite och för att vädret var helt galet, så det stod mellan promenad och att springa, och springa vann, så det blev en tur runt Kappsta och Parksätra. Fint fint.

Sedan stack jag hem, duschade och somnade. Sov mellan typ 16 och 19, sen mådde jag så jävla illa så jag har inte pluggat ett piss.

Kan berätta om min underbara morgon annars, min morgon var ett SKÄMT!
Vaknade 8.30, en kvart efter att mitt tåg hade gått, jag vaknar och inser att jag hade en tandläkartid 8.50, som jag rent ut sagt sket i, Duschade, klädde på mig, åt frukost, sminkade mig, packade väskan på en kvart och kom bara 10 minuter sent till temalektionen. Det var ganska värdelöst att sitta i trappan i arenan, min röv fick så jävla mkt stryk! En föreläsning om att skriva på webben, fasen varför ska jag vara så jävla ambitiös för? Sedan franska som jag somnade på.

Lunchens mest underhållande tkr jag var när jag drack ur Fannys glas och hon stannar upp hela konversationen och säger "Det där var oväntat! Ellen, du som är så timid och blyg! Jag trodde inte du kunde göra sånt". Det visar hur väl hon känner mig. Tillochmed Jonathan vet att jag är ganska pratig egentligen, när jag vill...

Nu ska jag iallafall INTE plugga matte inför provet imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0