2008

Mjähä, tack Johanna :)

♥ Vilka länder besökte du?
Krakow, Polen
Helsinfors, Finland
Oslo, Norge
London, England (Storbritannien)
♥ Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Nu blir jag lite ledsen, jag tänker och tänker, men kommer verkligen inte på något speciellt datum
♥ Största misstaget?
Många tillfällen då jag önskar att jag vågat mer, man kan alltså konstatera att man ångrar bara det man inte gjorde
♥ Bästa köpet?
Aaron kanske, nä jag vet inte, tror inte jag blivit särskillt lyckligare av något jag köpt, skulle vara alla resor
♥ Vad spenderade du mest pengar på?
Om man bortser från ströshopping eller fika, så är det nog resor, min vinterjacka
♥ Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, upplevelser, musik
♥ Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Lars Winnerbäck - Farväl Jupiter
♥ Hur tillbringade du julen?
I Göteborg med släkten
♥ Favoritprogram på TV?
Grey's Anatomy (det enda tv-programmet jag ser på)
♥ Bästa boken du läste i år?
Haruki Murakami - Kafka På Stranden
♥ Något du önskade dig och fick?
Ja, fina vänner och en bra sommar
♥ Något du önskade dig men inte fick?
En hel del, men jag är glad ändå
♥ Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Gick på Into The Wild med Maria, förhandsvisning
♥ De bästa nya människorna du träffade?
En hel del tror jag...N har väl hjälpt mig en del, bra stöd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0