Annandag Tacos

I dagarna 3 har jag nu suttit inomhus, med undantag för den kvart som vi åkte bil till ICA MAXI igår för att handla godis. Trots det sitter jag nu uppklädd i kjol och välsminkad, redo för att åka till stan, men nej, vi ska vänta på middagen, som aldrig verkar bli klar, blir nog stan imorgon istället. Till middag blir det den traditionsenliga tacosen, det är ju annandag tacos idag. Imorgon firar mina föräldrar silverbröllop (25 år), vilket innebär restaruang. TJOHO!

Sen får man höra att ens vänner mår sämnre, då är det inte lika roligt att sitta här nere i götet längre, utan vill upp till Stockholm till mina älskade vänner.

Kommentarer
Postat av: e

ellen, kom hem!

2008-12-26 @ 21:38:53
Postat av: ell

jag är påväg älskling, imorgon åker jag hem igen.

2008-12-27 @ 19:12:19
Postat av: e

gaah saknar ihjäl mig här hemma!

2008-12-27 @ 21:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0