Johnossi

Som vanligt levererade John och Oskar en explosiv fantastisk spelning; den bästa jag har varit på med dom hittils måste jag nog säga. Det var roligast publik igår (roligare än Debaser, Hultsfred och Ung08-Medis). Vi var ett trevligt sällskap; Ellen, Jim, Towe, Tomas och Nisse. Är faktiskt förvånad över att jag inte träffade någon jag kände, men det var ju iofs av blandade anledningar som de inte kunde komma. Lite synd, saknade en person lite, hade sett fram emot att träffa honom där.
Med blödande öron, svidande hals och skakande knän hämtade mamma mig och Tomas, då röda linjen fortfarande inte kommit igång. Jag somnade väldigt fort när jag kom hem och vaknade vid 10, och bestämde mig för att skolka resten av dagen. Bra val.

Blev sedan fika och promenad med Muni. Alltid lika trevligt, gillar grabben mer och mer för varje gång. Nu är det fler planer som smids, får se hur jag förhåller mig till detta.


Johnossi på Debaser Medis i maj


Spelning på Medis, Ung-08


Prillan och jag på Medis efter spelning, Ung 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0