BLAOW!

Jag har några saker att ta upp idag. Berätta vad jag har på hjärtat. Vi gör en punktlista (oj va lång den blev ;) ).

  • Vantar
  • Festivalsommar

Vantar

I dag har jag virrat mig fram till SL's Hittegodsavdelning. Vägen dit var krånglig som vanligt, men det gick. Systemet där nere är snarare som i en saga. Man går fram till disken; fram kommer en liten man, frågar vad jag söker, jag svarar:
- Jag har tappat mina vantar.
- När tappade du dom?
- Måndags eller tisdags?!
- Var någonstans?
- Gröna linjen
- Hur ser de ut?
- Vita, stickade tumvantar med svart fleece i
- Okej, då kan du titta där...*pekar in i en korridor*...där har vi stickade tumvantar tappade på gröna linjen denna vecka.

Och tror ni inte att dom låg där och väntade på mig snällt?
20kronor för mina vantar var det helt klart värt. Nu är jag återförenad med mina älsklingar igen!

(När de var bebisar (klickbar bild))

Festivalsommar
Japp, i sommar blir det festivaler trots allt. Trots att jag sagt att jag antagligen inte orkar. Men det är så mycket roligt folk och så mycket bra akter än så länge, så ja, det blir nog Hultsfred i år (2009). Home Sweet Home.
När lönen kommer (mitten av december) köper jag min biljett och sen får det bära eller brista. Jag SKA dit. På något sätt ska jag lösa det.

Kommentarer
Postat av: Martin

Jaaaa! Hultsfred :D men spara lite cash så du kan följa med på Peace & Love också.

2008-12-06 @ 10:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0