And if you wanna kill yourself remember that I LOVE YOU

Long time no blogging.
Men nu ska jag sätta mig och berätta lite om mitt liv.
Måste börja med att berätta om den fantastiska språkkrock som skedde på mitt jobb i lördags eller söndags.. Ivan, diskaren på mitt jobb sprang förbi kassan, så den dansk kvinna frågade honom på danska om gräddfil. Ivan som bara kan spanska fick det jättesvårt att förstå henne och hon förstod inte honom, så då fick jag hoppa in och låtsas förstå danska. Det gick iallafall lite bättre. Men det var så...krockigt (?!) liksom.

Annars har jag som sagt mest jobbat sen i fredags. Fredag kväll blev det barnvaktning som resulterade i lite pengar som idag omvandlades till skor. Ett par converseliknandei blått och grönt som jag ska ha till min Lily Allen-balklänning, så jag kan använda den, istället för att låta den bara hänga i min garderob (som Nyco förresten tyckte var cool :D ).

Har jobbat 9.75+9+8h dvs 26.75h nu i helgen, på Långängens Gård alltså. Multiplicera det med 65 eller 75, minns inte vad jag har in timlön och sedan får man min härliga lön som kommer i Mars. Det blir förhoppningsvis en Hultsfredsbiljett och kanske lite nya klänningar (om man lägger till studiebidraget).

Såg filmen Jumper igår med Alex. Den var bra, kom på efter halva filmen vilken karaktär skådespelaren till huvudpersonen spelat mer. Anakin i Star Wars. Både Alex och ajg fick en aha-upplevelse. Filmen var bra och sevärd. Blev den istället för Sweeney Todd, som vi planerat att se, då Sweeney Todd var "kraftigt repad" så vi ville inte se den. Då bråkade vi en stund om vad vi skulle se istället, och tillslut blev det Jumper. Trots mitt tjat att se I'm Not There.

Det var en liten söt uppdatering från mitt liv. Nu ska jag äta nåt och sedan sova tror jag. Gonatt.

(Ska så fort som möjligt lägga upp en bild här, så vänta ni bara)



Kommentarer
Postat av: nyco

din garderob äger ju XD

2008-02-27 @ 21:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0